Vidalı Kompresörlerin çalışma şekilleri ise şu şekilde, vida’ya giren hava yağ ile karıştırılır ve sıkıştırılır, arından yağ ayrıcı depoya gelinir.Bu noktada iki kademeli seperasyon ile yağ havadan ayrılır.Çeşitli filtrelerden ve soğutuculardan geçirildikten sonra yağ tekrar kullanılmak için depoya gönderilir.Bu sırada hava soğutucuya gönderilir ve burda hava’ya ısı kaybettirilir.Daha sonra hava çıkışına gönderilir.
22 Aralık 2009 Salı
Vidalı Kompresör Nedir
Ünitelerde vida-motor birleşiminin yanı sıra, yağ ayırıcı depolar, hava ve yağ soğutucusu, fan ve fan motoru, kondenstop, minimum basınç valfi, separatör, hava emiş filtresi gibi komponentler de bulunur.
Vidalı Kompresörlerin çalışma şekilleri ise şu şekilde, vida’ya giren hava yağ ile karıştırılır ve sıkıştırılır, arından yağ ayrıcı depoya gelinir.Bu noktada iki kademeli seperasyon ile yağ havadan ayrılır.Çeşitli filtrelerden ve soğutuculardan geçirildikten sonra yağ tekrar kullanılmak için depoya gönderilir.Bu sırada hava soğutucuya gönderilir ve burda hava’ya ısı kaybettirilir.Daha sonra hava çıkışına gönderilir.
Vidalı Kompresörlerin çalışma şekilleri ise şu şekilde, vida’ya giren hava yağ ile karıştırılır ve sıkıştırılır, arından yağ ayrıcı depoya gelinir.Bu noktada iki kademeli seperasyon ile yağ havadan ayrılır.Çeşitli filtrelerden ve soğutuculardan geçirildikten sonra yağ tekrar kullanılmak için depoya gönderilir.Bu sırada hava soğutucuya gönderilir ve burda hava’ya ısı kaybettirilir.Daha sonra hava çıkışına gönderilir.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder